Branding in de zorg

Moeder en dochter in gang zorginstelling

Waarom branding in de zorg?

Er zijn meerdere redenen waarom je als zorginstelling kunt werken aan je identiteit:

    • nieuwe cliënten aantrekken
    • medewerkers beter laten samenwerken, bijvoorbeeld na een fusie
    • 
de werksfeer in je organisatie verbeteren
    • loyaliteit bij je huidige cliënten verhogen
    • aan de slag gaan met een nieuw soort dienstverlening
    • 
de juiste medewerkers aantrekken
  • In deze gevallen zijn keuzes nodig. Wij denken dat die succesvoller zijn als je ze neemt vanuit een sterk besef van wie en wat je organisatie is. Met andere woorden: door bewust met je merk om te gaan.

    Wij helpen je daarbij.

Download

E-book Zorg voor vertrouwen

Voor zorgorganisaties is het creëren van een sterk merk net zo belangrijk als voor commerciële bedrijven. Maar over wat dat precies inhoudt, bestaan nogal wat misverstanden.
In dit e-book lees je waarom branding belangrijk is voor zorgaanbieders. We vertellen je ook hoe je dit kunt aanpakken en geven je tips direct uit onze ruime ervaring in deze sector.

Voornaam

Achternaam

E-mail

brandfabric in de zorg

We werken voor verschillende zorginstellingen en kennen de sector goed. Door onze ervaring zijn onze methodieken en taalgebruik afgestemd op de belevingswereld van mensen die hun hart en ziel steken in het ondersteunen van anderen. Bekijk een aantal organisaties waarvoor we werken: