brandfabric is het bureau voor creatieve merkstrategie voor de b2b

brandfabric is gespecialiseerd in branding van b2b, maatschappelijke instellingen en non-profit-organisaties. We combineren strategische kennis met creatieve oplossingen en werkvormen. Door onze internationale achtergrond en ervaring bekijken we iedere opdracht met een grenzeloze blik en beschikken we over de nieuwste Amerikaanse brandingtechnieken. Hoewel we ieder onze achtergrond en expertise hebben, werken we aan iedere opdracht altijd het hele traject samen.


Danielle Navas-Brandt
Daniëlle | Managing director

Daniëlle studeerde in Miami en Boston (MBA Brand Strategy and Marketing Leadership). Werkte in New York bij Estée Lauder en als marketingconsultant bij Capgemini Consulting voor internationale klanten. Daniëlle’s specialisatie is corporate brand-strategie, internal branding en project management.

E-mail Daniëlle
(o6) 55 10 89 10

Bas Holtzer
Bas | Creative director

Bas studeerde aan de Radboud Universiteit Nijmegen en ArtEZ Hogeschool voor de Kunsten Arnhem. Had daarna een bureau voor (web)ontwerp en marketingadvies. Bas houdt zich speciaal bezig met het ontwikkelen van inbound marketingcampagnes, corporate identity, online marketing en digitale communicatie.

E-mail Bas
(o6) 41 91 22 95


This is how we roll

Toegepast, hands-on en inspirerend. We hebben een unieke, praktische werkwijze ontwikkeld, die zich kenmerkt door een snelle doorlooptijd, visual thinking en een voortdurende focus op praktische bruikbaarheid.

Praktische werkwijze
brandfabric beschikt over praktische en laagdrempelige werkvormen om tot de kern door te dringen. We stimuleren je – in opwindende, inspirerende maar onthullende workshops en brainstormsessies – om op een vrijere manier na te denken over wie en wat je bedrijf of organisatie nu eigenlijk is.

Creative brand strategy
brandfabric is een bureau voor creatieve merkstrategie. ‘Strategisch’ omdat werken aan het merk tot in alle vezels van de organisatie doordringt. Maar het betekent niet: dure consultants met saaie PowerPoint-presentaties, dikke rapporten vol marketing-jargon en zelf-gecreëerd ‘werk’. We geven je liever iets waarmee je echt een verschil kunt maken in je organisatie. Daarom houden we de processen kort, werken we hands-on en krijg je bruikbare en direct inzetbare adviezen en werkvormen waarmee je zelf verder kunt.
‘Creatief’ omdat we gebruikmaken van out-of-the-box technieken die onze klanten prikkelen om hun (misschien onvermoede) creatieve en associatieve kant aan te spreken. En natuurlijk omdat we je merk vertalen in opvallende en krachtige boodschappen.

Dit krijg je van ons

  • ruime ervaring in strategische en creatieve marketing-trajecten, opgebouwd in buiten- en binnenland, bij een toonaangevend consultancy-bedrijf en talloze middelgrote en grote klanten;
  • eerlijk en uitgesproken advies, maar ook een respectvol en luisterend oor: wij zijn de experts in ons vak, jij in het jouwe – we kunnen veel van elkaar leren;
  • een out of the box-aanpak waarin je wordt uitgedaagd uzelf aan te scherpen;
  • veel aandacht voor het overdragen en verspreiden van inzichten en ervaringen in de rest van de organisatie. Het merk moet door iedereen geleefd worden;
  • overdragen van kennis en tools is standaard, zodat je in de toekomst zelf aan de slag kunt; als wij klaar zijn, moet je het zelf kunnen;
  • ambitie, motivatie en betrokkenheid bij de klant en opdracht: we doen dit net zoveel voor onszelf als voor jou;
  • en een accurate en snelle reactie op zorgen, klachten of kritiek, met een eerlijke, open en zelfkritische geest.