InnovA58

InnovA58 is een samenwerking tussen Rijkswaterstaat, Provincie Noord-Brabant en het plaatselijke bedrijfsleven met als doel de versnelde uitbreiding en aanleg van de A58 in Noord-Brabant. Communicatie rondom grote infra-projecten wordt steeds uitgebreider, omdat draagvlak bij alle betrokkenen nodig is om het project tot een succes te maken. Communicatie vraagt een thema dat richting en focus geeft, dus ook hier konden ...

CADMatch

CADMatch is een Nederlands bedrijf dat diensten en producten levert rondom de aanschaf, implementatie en het werken met de software van AutoDesk. Na tien succesvolle jaren als officiële reseller en training partner, wilde CADMatch doorgroeien naar adviseur die bedrijfsprocessen bij engineering- en shipbuildingbedrijven verbetert en stroomlijnt. Dat betekende een nieuwe positionering, waarbij het onderwerp van het verhaal verschoof van product ...

VSO

VSO is een internationale ontwikkelingsorganisatie die zich onderscheidt door het uitzenden van vakdeskundigen – geen geld of goederen – naar plaatsen in de Derde Wereld. Ter plekke delen de vakdeskundigen kennis en ervaring met de lokale bevolking. Vanuit de thuishaven Engeland was een nieuwe positionering en propositie ontwikkeld. brandfabric werd gevraagd te helpen deze nieuwe merkpositionering te vertalen naar de ...

Rombou

Rombou levert diensten rondom (agrarische) bedrijfsontwikkeling en wonen op het platteland. De dienstverlening is breed en raakt aan alle aspecten van ruimtelijke ordening (rom) en het ontwerpen en bouwen van agrarische gebouwen (bou). Rombou is een nieuwe organisatie waarmee we vanaf het begin het merk samen konden opbouwen. Met veel ambitie uit het team hebben we voor een duidelijke positie ...