KPMG

Om efficiënter, flexibeler te opereren en beter te kunnen reageren op nieuwe ontwikkelingen, werd in 2013 binnen KPMG een proces van cultuurverandering opgestart. Daarin kwam ook de positie van KPMG als organisatie met maatschappelijke verantwoordelijkheid aan de orde. Gedurende het traject merkten we dat het succes van deze projecten voor een groot deel wordt bepaald door de visie, interne cultuur en het onderliggende gedrag ...

Newasco

Update najaar 2016 Newasco is een coöperatie van wasserijen die zich richt op zorg, horeca en bedrijven. Als samenwerking tussen drie oude familiebedrijven wilden ze vanuit één eenduidige identiteit de markt op. Na een kort strategisch deel snel gingen we aan de slag met creatieve vertaling: nieuwe huisstijl, branding van alle brand touch points en uiteraard website. Per oktober 2014 ...

DSM

Door DSM werden we gevraagd te helpen bij de merkarchitectuur van één van hun meest innovatieve businessunits. Deze groep had al een product op de markt en meerdere in de pijplijn. De keuze moest worden gemaakt hoe deze producten op de markt worden gebracht: onder de vlag van DSM, onder de vlag van de business unit of als los product? ...