B2B brand MAG45 staat voor ‘Magazijn 45’: de toeleverancier voor de productie-afdelingen van Philips, in 1948 opgericht in Eindhoven. Nadat het in 1970 werd losgemaakt van het moederbedrijf, specialiseerde MAG45 zich in integrated supply-oplossingen en het outsourcen van BOM-tail en MRO-producten. Het bedrijf is nu toonaangevend in de high tech-industrie, voedsel, maakindustrie en farmaco-medische sector. In 2016 werd MAG45 overgenomen door het Deense Solar, zonder zijn zelfstandigheid te verliezen.
Na het aantreden van een nieuwe directie in 2015 werden we gevraagd om de marketing en internationale positionering van het bedrijf aan te scherpen. Uit een strategisch traject waarin de merkwaarden opnieuw werden gedefinieerd, ontwierpen we een nieuwe huisstijl, nieuwe website, storage-app voor de klanten van MAG45, diverse materialen voor interne branding en middelen om de presentaties te professionaliseren.
Na het aantreden van een nieuwe directie in 2015 werden we gevraagd om de marketing en internationale positionering van het bedrijf aan te scherpen. Uit een strategisch traject waarin de merkwaarden opnieuw werden gedefinieerd, ontwierpen we een nieuwe huisstijl, nieuwe website, storage-app voor de klanten van MAG45, diverse materialen voor interne branding en middelen om de presentaties te professionaliseren.
brandfabric: merkstrategie, webdesign, creatief ontwerp, logo redesign, corporate story, sales presentatie redesign en creatieve uitvoering.