SA Wear: herpositioneren van een b2b merk

SA Wear pay off
SA Wear ontwerpt en levert professionele bedrijfskleding aan organisaties en bedrijven die echt goed voor de dag willen komen. In deze markt krijgen ze veel concurrentie van copyshops en drukkerijen die ook "een logo op een t-shirt kunnen printen". Zo werkt SA Wear niet: zij besteden veel aandacht aan wat hun klanten echt nodig hebben voor een goede uitstraling en ...

De OproepCentrale: branding in de zorg

OproepCentrale tapijt
De OproepCentrale brengt thuiswonende mensen die hulp nodig hebben in contact met vrijwilligers. Omdat deze mensen ziek zijn, behoefte hebben aan sociale contacten of om de vaste mantelzorger even wat tijd voor zichzelf te gunnen. Dit zijn niet alleen ouderen, maar ook (jong)volwassenen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. De hulp is geen zorg, maar aandacht: een luisterend oor, een ...

Idella: rebranding van een financieel software bedrijf

Idella LinkedIn cover
Idella is de nieuwe naam van Piramide Finance: een software-ontwikkelaar in de financiële sector met ruim 100 werknemers. Het belangrijkste product is de Financial Suite:  een totaaloplossing voor de pensioenwereld, banken, verzekeraars, PPI's en vermogensbeheerders. Het 30-jarig bestaan was een mooi moment om de hele positionering en visuele uitstraling onder de loep te nemen. Uit het uitgebreide strategische traject bleek dat een ...

Argos Zorggroep: merkstrategie in zorg sector

Logo Argos Zorggroep
In het voorjaar van 2015 werden we door Argos Zorggroep (ca. 20 zorghuizen voor kwetsbare ouderen in de regio Schiedam) gevraagd hen te helpen met hun positionering. Dit was nodig vanwege ontwikkelingen in de zorg: 1. ouderen blijven langer thuis wonen waardoor de vraag naar intramurale zorg afneemt. Om hieraan het hoofd te bieden, ontwikkelt Argos nieuwe vormen van dienstverlening, ...

XIXO

ICT dienstverleners Prevent-IT en NetEyes gingen per 1 januari 2015 samen onder de naam XIXO. XIXO is een kennisorganisatie en levert ICT-specialisten aan MKB-ondernemingen, gemeentes en instellingen. Het bedrijf uit Nieuwegein positioneert zich in deze competitieve markt als high end-aanbieder, die ICT als een beslissende schakel in het bedrijfsproces ziet. Diensten omvatten virtualisatie, cloud-oplossingen en VDI. De nadruk in de branding focust op 2 ...