MAG45: branding van een internationale B2B brand

MAG45
B2B brand MAG45 staat voor ‘Magazijn 45’: de toeleverancier voor de productie-afdelingen van Philips, in 1948 opgericht in Eindhoven. Nadat het in 1970 werd losgemaakt van het moederbedrijf, specialiseerde MAG45 zich in integrated supply-oplossingen en het outsourcen van BOM-tail en MRO-producten. Het bedrijf is nu toonaangevend in de high tech-industrie, voedsel, maakindustrie en farmaco-medische sector. In 2016 werd MAG45 overgenomen ...

Argos Zorggroep: merkstrategie in zorg sector

Logo Argos Zorggroep
In het voorjaar van 2015 werden we door Argos Zorggroep (ca. 20 zorghuizen voor kwetsbare ouderen in de regio Schiedam) gevraagd hen te helpen met hun positionering. Dit was nodig vanwege ontwikkelingen in de zorg: 1. ouderen blijven langer thuis wonen waardoor de vraag naar intramurale zorg afneemt. Om hieraan het hoofd te bieden, ontwikkelt Argos nieuwe vormen van dienstverlening, ...

Arvalis

Arvalis is een agrarisch adviesbedrijf, in 2006 ontstaan vanuit de Limburgse Land- en Tuinbouwbond (LLTB). Sinds die tijd heeft ze zich vanuit de thuisbasis Limburg weten te positioneren als marktleider op agrarisch advies. Inmiddels werkt Arvalis met ruim 60 medewerkers vanuit vier vestigingen. Door een sterke groei en het toevoegen van nieuwe disciplines was er behoefte aan een verscherpte positionering ...

VSO

VSO is een internationale ontwikkelingsorganisatie die zich onderscheidt door het uitzenden van vakdeskundigen – geen geld of goederen – naar plaatsen in de Derde Wereld. Ter plekke delen de vakdeskundigen kennis en ervaring met de lokale bevolking. Vanuit de thuishaven Engeland was een nieuwe positionering en propositie ontwikkeld. brandfabric werd gevraagd te helpen deze nieuwe merkpositionering te vertalen naar de ...