Merkstrategie


Merk strategie

In de merkstrategie-fase halen we de authentieke identiteit van je organisatie boven tafel. Dat doen we in workshops met een team van circa 8 – 12 medewerkers. Samen met dit team brengen we de kennis, ervaring en visie uit je organisatie samen en verwerken die in bruikbare aanbevelingen.

We hebben een praktische en toegepaste methode ontwikkeld om je merk snel boven tafel te krijgen. Merkstrategie bestaat uit de volgende stappen:


1. Kennismaking en onderzoek

Om gericht te kunnen adviseren, maken we ons eerst vertrouwd met je organisatie, haar geschiedenis, de markt waarin je actief bent, wie je concurrenten zijn en waar je kansen en bedreigingen liggen. Ook gaan we graag bij je op de werkvloer langs, zodat we ons een goed beeld kunnen vormen van je interne cultuur. We gebruiken daarbij een praktische test om inzicht te krijgen in je bestaande en je gewenste organisatiecultuur. Ideaal is het, als we kunnen spreken met bestaande klanten en eventuele zakelijke partners. Dit inhoudelijke onderzoek vullen we aan met een analyse van je bestaande marketingactiviteiten.

Verder naar externe branding    Verder naar interne branding


Benieuwd naar wat brandfabric voor jouw organisatie kan doen?

Maak kennis met onze unieke werkwijze. Brainstormen doen we graag, ideeën uitwisselen ook. Aarzel niet en neem contact op. Bel 026 - 202 26 20 of:

Stuur een mail