Creatief brandingbureau zijn heeft voor- en nadelen. Het verplicht je om je steeds van je beste kant te laten zien en te tonen wat je in je mars hebt (eat your own dogfood is één van onze mantra’s). Maar gelukkig beschikken we over de mensen die dat ook voor elkaar kunnen krijgen! We zijn trots en blij met alweer versie 4 van de brandfabric-site.
Met deze aanpassing willen we twee belangrijke veranderingen aanbrengen.
- laten zien dat we niet alleen een ijzersterke en bewezen strategische methode hebben, maar ook een creatief bureau zijn dat fraaie, opmerkelijke en effectieve ontwerpen kan maken. Daar is nu meer ruimte voor.
- Onder de motorkap zijn we klaar voor inbound marketing en marketing-automation. Voor degenen die niet precies weten wat dit betekent, zijn we net begonnen met een serie artikelen waarin we dit uitleggen. Omdat dit naar onze mening dé marketingaanpak is voor de b2b, raden we je aan om deze artikelen in de gaten te houden.
Met deze site is ook de verhuizing van het oude ‘biz’- naar het ‘nl’-domein voltooid. De laatste is makkelijker te onthouden; de eerste gaan we klaarmaken voor een Engelse versie. Hoewel we hebben gezorgd voor een goede redirect, kan het zijn dat bezoekers nog een 404 te zien krijgen. Onze excuses daarvoor.