MEE Gelderse Poort

MEE ondersteunt mensen met een beperking op alle levensgebieden en in alle levensfasen. Dat doet zij vooral als intermediair tussen hulpvragers en hulpverleners. De Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) dwong MEE, zoals veel zorginstellingen, zakelijker te denken en productiever te werken. Ook moest vanaf 2015 worden aangeklopt bij financiers (gemeenten en anderen) voor ondersteuning. Dat betekent: nieuwe doelgroepen en een nieuwe manier van ...

Middin

Middin biedt zorg aan ruim 4.000 cliënten in de regio Den Haag en Rotterdam met een verstandelijke, lichamelijke en/of meervoudige beperking. Middin heette eerst ‘Steinmetz | de Compaan’ en nieuwe naam moest snel net zo bekend raken als de oude. Daarnaast werd een submerk geïntroduceerd: Senions, voor de ouderenzorg. Ook deze naam moest bekend worden gemaakt, waarbij de relatie met Middin ...

XIXO

ICT dienstverleners Prevent-IT en NetEyes gingen per 1 januari 2015 samen onder de naam XIXO. XIXO is een kennisorganisatie en levert ICT-specialisten aan MKB-ondernemingen, gemeentes en instellingen. Het bedrijf uit Nieuwegein positioneert zich in deze competitieve markt als high end-aanbieder, die ICT als een beslissende schakel in het bedrijfsproces ziet. Diensten omvatten virtualisatie, cloud-oplossingen en VDI. De nadruk in de branding focust op 2 ...

Rabobank SBE

Voor de afdelingen Grootzakelijk, Zakelijk Loket en Private Banking van de Rabobank Soest Baarn Eemnes hebben we een aantal klantensessies gefaciliteerd. Doel was om, door de klanten letterlijk in huis te halen en met hen in een veilige omgeving van gedachten te wisselen, de relaties te verbeteren en de dienstverlening op reële wensen af te stemmen. Met behulp van een ...

Open Circles Academy

Open Circles Academy is het trainingsinstituut voor entrepreneurs in Nederland. De organisatie wilde naast de huidige doelgroep van startende zelfstandige ondernemers uitbreiden naar ondernemers die al een tijd aan de weg timmeren en met ambitie groeien naar het volgende niveau. Daarvoor moest het merk worden geherpositioneerd. Na de merkwaarden in een aantal workshops te hebben vastgesteld, gingen we aan de ...

Vrijbuiter

In een markt waarin vele partijen actief zijn, ziet vrije tijds- en tenten-keten Vrijbuiter de noodzaak van een krachtige aanwezigheid en het versterken van het onderscheidend vermogen. We zijn met het MT aan de slag gegaan om erachter te komen wie Vrijbuiter nu eigenlijk is en wil zijn en hoe ze met deze identiteit hun klanten nog beter kunnen bedienen. ...

Newasco

Update najaar 2016 Newasco is een coöperatie van wasserijen die zich richt op zorg, horeca en bedrijven. Als samenwerking tussen drie oude familiebedrijven wilden ze vanuit één eenduidige identiteit de markt op. Na een kort strategisch deel snel gingen we aan de slag met creatieve vertaling: nieuwe huisstijl, branding van alle brand touch points en uiteraard website. Per oktober 2014 ...

Metanova

Organisatie- en procesadviseurs HB Consultants werd MetaNova: een start-up met veel ambitie en ervaring. Als relatief klein bureau met een groot verhaal, ontwikkelden we na een relatief beknopte strategische fase een marketing-strategie passend bij een challenger-brand. Belangrijk onderdeel van dit merk is het op losse schroeven zetten van vastgeroeste ideeën en gewoontes in organisaties, m.n. in de zorg. Door informatiestromen ...

InnovA58

InnovA58 is een samenwerking tussen Rijkswaterstaat, Provincie Noord-Brabant en het plaatselijke bedrijfsleven met als doel de versnelde uitbreiding en aanleg van de A58 in Noord-Brabant. Communicatie rondom grote infra-projecten wordt steeds uitgebreider, omdat draagvlak bij alle betrokkenen nodig is om het project tot een succes te maken. Communicatie vraagt een thema dat richting en focus geeft, dus ook hier konden ...

Fortado

De Telecom Adviseur is een franchise-organisatie die bestaat uit eigenwijze zelfstandige ondernemers die verantwoordelijk zijn voor hun eigen zaak en daar hun eigen opvattingen over hebben. DTA adviseert klanten met het inkopen van ICT-, telecom- en cloud-diensten zodat ze op de toekomst zijn voorbereid. Als franchise-organisatie is het belangrijk dat de identiteit van de organisatie duidelijk omschreven is met heldere ...