Hoe scoort jouw bedrijf tegenover de concurrenten?
Veel bedrijven zijn aan de buitenkant nauwelijks van elkaar te onderscheiden. Dat maakt het voor prospects moeilijk om te kiezen. Het is dan goed om te weten hoe onderscheidend het bedrijf is en of het publiek genoeg reden heeft om voor jullie organisatie te kiezen.Tijdelijke actie: gratis inspiratiesessie
Wil je weten of jouw organisatie onderscheidend is in de markt? Hoe jouw bedrijf scoort ten opzichte van de concurrenten? Maak dan gebruik van deze tijdelijke deal: geef ons je drie belangrijkste concurrenten en we komen je (en jouw team) gratis en vrijblijvend inspireren over de mogelijkheden om het bedrijf onderscheidend te positioneren in de markt.
Voor wie:
- Je bent directeur of eigenaar van een B2B bedrijf
- Je bent directielid of hebt een andere leiderschapsrol binnen het MT van een B2B bedrijf
- Je bent marketing manager van een B2B bedrijf
Je hebt vragen over:
- Ons bedrijf moet beter bekend worden
- Soms staat het bedrijf niet op de short list bij een prospect terwijl de diensten/producten dat verdienen
- Prospects kiezen voor de concurrent terwijl jullie diensten/producten kwalitatief veel beter zijn
- Jullie willen meer met marketing en branding en hoe pak je dat aan?
- Jullie willen meer met branding maar weten niet zo goed wat het inhoud
Vul het onderstaande formulier in voor gratis en vrijblijvende inspiratiesessie merkstrategie.
Vul hier je gegevens in en we nemen snel contact met je op.